Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Vitajte na stránkach internetového obchodu Autodesign. V tejto časti nájdete informácie o obchodných podmienkach, za ktorých si môžete zakúpiť tovar na www.autodesign.sk.
Dodávateľom tovarov, ktoré si môžete zakúpiť na www.autodesign.sk, ako i prevádzkovateľom tohoto internetového obchodu je spoločnosť Dispol s.r.o., Furčianska 35, 040 14 Košice IČO: 17081602. Spoločnosť Dispol s.r.o. je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, vložka 627/V , oddiel Sro.

Ako si objednať tovar na www.autodesign.sk ?

Objednávky môžete uskutočňovať následovne:

1. priamo cez internet na www.autodesign.sk

2. prostredníctvom e-mailu (objednávku je potrebné zaslať na e-mailovú adresu): eshop@autodesign.sk

3. telefonicky (na telefónnom čísle 0904 468 428)

4. písomne poštou (takéto objednávky prosím doručte na našu adresu: Dispol s.r.o., Furčianska 35, 040 14 Košice IČO: 17081602, a označte ich prosím heslom: objednávka 'www.autodesign.sk').

Vo všetkých prípadoch musí Vaša objednávka obsahovať tieto náležitosti:

  • identifikačné údaje zákazníka (kupujúceho), t.j. meno a priezvisko, presná a úplná adresa, e-mail, telefónne číslo
  • jednoznačné určenie predmetu plnenia, t.j. referenčné číslo tovaru, presný názov tovaru a jeho špecifické vlastnosti, cenu tovaru za 1 kus, cenu tovaru spolu, množstvo tovaru (počet objednaných kusov)
  • presné miesto dodania tovaru
  • identifikačné údaje osoby, ktorá prevezme tovar, t.j. meno a priezvisko, presná a úplná adresa, e-mail, telefónne číslo, v prípade, že tieto nie sú zhodné s údajmi zákazníka.

Dodacie podmienky

Tovar, ktorý si zakúpite na www.autodesign.sk Vám vieme doručiť jedným z nasledovných spôsobov:

  • špedičnou službou UPS

Pri objednávaní tovaru máte možnosť výberu jedného z týchto spôsobov dopravy. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na určenie možnosti spôsobu doručenia tovaru. To znamená, že pri niektorých tovaroch je spôsob dopravy striktne daný, bez možnosti výberu. Je to preto, že sa pokúšame dopraviť k Vám tovar, ktorý ste si objednali, čo najlacnejšie a najrýchlejšie.

Cenu dopravy tovaru (a prípadne balné) od dodávateľa na miesto určenia podľa objednávky konečného zákazníka hradí konečný zákazník, a to podľa reálnych sadzieb vybraného prepravcu. Výnimky z tohoto bodu sú uvedené priamo pri tovare, resp. v rámci objednávky. U niektorých výrobkov je spôsob dodania obmedzený len na zmluvnú špedičnú spoločnosť.

Dodacie lehoty závisia od dostupnosti tovaru a samotnej dĺžky dopravy, ktorá je daná prepravcom. To znamená, že samotnú dĺžku dodania si vypočítate podľa vzorca:
celková dĺžka dodania (dodacia lehota) = dostupnosť tovaru + počet dní na prepravu vybraným prepravcom.

V prípade, že konečný zákazník uhrádza platbu za tovar bezhotovostne, dodacia lehota sa predlžuje o dobu, ktorú potrebuje príslušná banková inštitúcia na uskutočnenie prevodu hodnoty objednávky na účet prevádzkovateľa internetového obchodu, prípadne na potvrdenie uskutočnenia prevodu hodnoty objednávky na účet prevádzkovateľa internetového obchodu.

Dostupnosť tovaru sa spravidla pohybuje od 1 dňa po 2 týždne (výnimočne aj dlhšie, presný údaj sa nachádza stále pri tovare). Počet dní, ktoré sú potrebné pre samotnú prepravu, určuje konkrétny prepravca, pričom v prípade Slovenskej pošty je to spravidla do 1 týždňa, u špedičných a kuriérskych služieb je to od 24 hod. do 72 hod.

V prípade, že si objednáte viac tovarov s rôznou dostupnosťou, tovar Vám bude doručený naraz v jednej zásielke, a podľa termínu najdlhšej dostupnosti. V prípade, že požadujete, aby Vám bol tovar doručený postupne, udajte to prosím do poznámky, prípadne nás kontaktujte telefonicky. V tomto prípade však platíte dopravné náklady jednotlivo, pri dodaní každého z tovarov.

Tovar je počas prepravy poistený konkrétnym prepravcom podľa jeho štandardných podmienok, pričom toto štandardné poistenie je zahrnuté v cene prepravy.

Za splnenie dodávky sa považuje dodanie objednaného tovaru na uvedené miesto (pred vchod obytného domu). Súčasťou dodávky nie je inštalácia dodaného tovaru.

Prevádzkovateľ alebo priamo dodávateľ vystaví a doručí zákazníkovi príslušný daňový doklad do 15 dní odo dňa zdaniteľného plnenia. Záručný list, v prípade, že k tovaru prináleží, obdrží zákazník spolu s tovarom. Ak zákazník spolu s tovarom neobdržal záručný list, je povinný kontaktovať prevádzkovateľa internetového obchodu

O celom priebehu objednávky Vás budeme informovať e-mailovými správami. V prípade, že by došlo k zmene podmienok dodania tovaru, skontaktujeme Vás telefonicky, aby sme objednávku čím skôr doriešili k Vašej spokojnosti. Preto je pre nás nevyhnutné mať na Vás e-mailový aj telefonický kontakt.

V prípade neprevzatia tovaru (na základe objednávky) si prevádzkovateľ vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.

Doručenie tovaru sme schopní momentálne realizovať len na území Slovenskej republiky.

Platobné podmienky

Všetky ceny, uvádzané v internetovom obchode www.autodesign.sk, sú pre zákazníka koncovými cenami.

Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Platné ceny sú potvrdené kupujúcemu (zákazníkovi) pri potvrdení objednávky. Pokiaľ by došlo v čase medzi uskutočnením objednávky a potvrdením objednávky zo strany predávajúceho k zvýšeniu cien, kupujúci (zákazník) má právo od objednávky odstúpiť.

Koneční zákazníci majú možnosť platbu za tovar uhradiť nasledovnými spôsobmi:
1. v hotovosti, to znamená pri prevzatí tovaru ('na dobierku')
2. bezhotovostne,
to znamená bankovým prevodom na účet prevádzkovateľa internetového obchodu www.autodesign.sk (t.j. na účet spoločnosti Dispol s.r.o.)

Hotovostná platba sa realizuje pri preberaní tovaru, t. j. konečný zákazník uhrádza platbu za tovar prepravcovi.
Bezhotovostná platba sa uhrádza za tovar vopred, a to pri samotnom uskutočnení objednávky zo strany konečného zákazníka. Ako variabilný symbol sa pritom používa číslo objednávky.

Momentálne je možné uskutočniť bezhotovostnú úhradu za tovar priamym prevodom na účet Dispol s.r.o. alebo niektorým z platobných systémov.

Storno objednávky

1. zo strany kupujúceho (zákazníka)

Storno objednávky zo strany kupujúceho - v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa má kupujúci nárok na vrátenie tovaru (na odstúpenie zmluvy) do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Je však nevyhnutné, aby kupujúci vrátil tovar:
a) nepoškodený,
b) v pôvodnom obale,
c) nepoužitý,
d) kompletný, so záručným listom,
e) s dokladom o jeho zakúpení.

Možnosť vrátenia tovaru sa nevzťahuje sa tovar, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť a na zvukové a obrazové záznamy alebo počítačové programy, ktoré užívateľ rozbalil. Tovar nie je možné vrátiť formou dobierky!

V prípade, že kupujúci chce vráti tovar, musí v prvom rade kontaktovať prevádzkovateľa internetového obchodu (Dispol s.r.o., Furčianska 35, 040 14 Košice IČO: 17081602), ktorý mu dá ďalšie inštrukcie. Kupujúci musí v uvedenej lehote tovar doručiť na adresu, ktorú mu poskytne prevádzkovateľa internetového obchodu.

V prípade dodržania všetkých horeuvedených podmienok budú peniaze za tovar vrátené kupujúcemu do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. Vrátený tovar, ktorý bude zákazníkom zaslaný na dobierku, nebude prijatý. Náklady na vrátenie tovaru znáša konečný zákazník (kupujúci), len v prípade, že tovar kvalitatívne zodpovedal požiadavkám a nebol vadný.

2. zo strany predávajúceho (prevádzkovateľa internetového obchodu alebo iného dodávateľa tovaru)

Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, že objednaný tovar sa viac nevyrába alebo nedodáva alebo ak došlo k výraznej zmene cien tovaru. V tomto prípade predávajúci bez zbytočného odkladu informuje kupujúceho. V prípade, že hodnota tovaru už bola uhradená, peniaze budú kupujúcemu bez zbytočného meškania vrátené.

Zodpovednosť za vady tovaru, reklamácie

Na tovar zakúpený prostredníctvom internetového obchodu www.autodesign.sk sa vzťahujú záruky podľa záručného listu. Záručná lehota začína plynú dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Kupujúci je pri preberaní tovaru povinný tovar riadne skontrolovať. Pokiaľ sa zistí poškodenie tovaru u pri preberaní, vyhotoví sa záznam o poškodení a predávajúci je povinný tovar opraviť alebo dodať nový tovar.

V prípade vzniku nároku na reklamáciu v záručnej lehote sa kupujúci obracia buď na dodávateľa tovaru alebo niektorý zo zmluvných servisov dodávateľa (podľa záručného listu k tovaru). Prevádzkovateľ internetového obchodu poskytne kupujúcemu asistenciu a príslušné informácie pri riešení reklamácie.

Nárok na uplatňovanie reklamácie zákazníkom zaniká:

  • neodbornou inštaláciou, nakladaním s tovarom
  • používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojimi parametrami parametrom uvedeným v dokumentácii
  • ak tovar bol poškodený v dôsledku nesprávneho používania (teda v rozpore s dokumentáciou)
  • ak tovar bol poškodený živelnou pohromou.

Všetky reklamácie sa riešia v súlade s príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka.

Prevádzkovateľ týmto informuje zákazníkov (spotrebiteľov), že akékoľvek svoje práva a nároky si môžu voči prevádzkovateľovi uplatňovať aj v rámci alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov (on-line). Rovnako aj nároky prevádzkovateľa voči zákazníkom (spotrebiteľom) môžu byť uplatnené prostredníctvom alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na internetovej stránke  www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov), zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. On-line riešenie sporu zabezpečuje aj Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO) je na stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm Využitie alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov šetrí peniaze a čas, keďže sťažnosť bude vybavená do 90 dní, cez internet a bez značných finančných výdavkov. V prípade akýchkoľvek problémov môže zákazník kontaktovať prevádzkovateľa aj e-mailom."

 

§ 622 OZ

Pri odstrániteľnej chybe má spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. O spôsobe odstránenia chyby rozhoduje predávajúci a je povinný chybu bez zbytočného odkladu odstrániť. 

Spotrebiteľ môže požadovať  namiesto odstránenia chyby (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú. To isté sa týka aj súčasti veci, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby. Predávajúci môže vždy  namiesto odstránenia chyby (opravy) vymeniť vadnú vec za bezchybnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. 

§ 623 OZ

Pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má spotrebiteľ právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí).Podľa výkladu OZ záleží len na kupujúcom, či si uplatní právo na výmenu alebo vrátenie peňazí. Ak si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť,

V prípade, že má vec súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné chyby, pričom každá z nich bráni v riadnom užívaní, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či uplatní právo  na výmenu tovaru alebo na vrátenie peňazí.

To isté právo má aj vtedy, ak sa rovnaká chyba, aká bola najmenej dvakrát  opravovaná, vyskytne tretíkrát v záručnej dobe.

Chyby, ktoré sa síce odstrániť nedajú, ale nebránia riadnemu užívaniu veci (napr. funkčná, ale poškriabaná chladnička) - v takýchto prípadoch má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny. Výška zľavy je vecou dohody medzi kupujúcim a predávajúcim.

 

 Formulár na odstúpenie od zmluvy:

http://jaspi.justice.gov.sk/jaspidd/vzory/014102Pr2.pdf

 

Ochrana osobných údajov

Pre efektívne fungovanie objednávania potrebujeme aj Vaše osobné údaje. Rešpektujeme však Vaše súkromie a získané údaje nezverejníme a neposkytneme inej osobe ani spoločnosti.
Údaje, ktoré požadujeme:

  • osobné údaje: meno a priezvisko, presná úplná adresa, mesto
  • kontaktné údaje: telefónne číslo, e-mailová adresa
  • prihlasovacie údaje: prihlasovacie meno, heslo.

Všetky tieto informácie sú nevyhnutné pre Vašu registráciu a prihlasovanie sa, a tie pre zabezpečenie plynulého toku objednávok a dodávok.

Prístup registrovaných zákazníkov internetového obchodu www.autodesign.sk a možnosť objednávania sú chránené prístupovým heslom, ktoré pozná len registrovaný zákazník. Za zneužitie prístupového hesla nenesie spoločnosť Dispol s.r.o. žiadnu zodpovednosť.

Firma Dispol s.r.o, ako prevádzkovateľ internetového obchodu Autodesign.sk, týmto prehlasuje a zaväzuje sa, že zverené osobné dáta nebudú bez súhlasu vlastníka týchto dát akokoľvek poskytovať tretej osobe a nepoužije zverené osobné dáta ku komerčnej ponuke nesúvisiacou s propagáciou internetových obchodu Autodesign.sk. Súčasne sa zaväzuje k tomu, že na prianie zákazníka i bez udania dôvodov kedykoľvek jeho osobné dáta vymaže zo svojej databázy.

Registráciou súhlasím so spracúvaním osobných údajov: Týmto dobrovoľne poskytujem spoločnosti Dispol s.r.o., so sídlom Furčianska 35, 040 14 Košice, IČO: 170 816 02 (ďalej len „Spoločnosť“) vyššie uvedené osobné údaje (ďalej len „Osobné údaje“) a udeľujem súhlas v zmysle ust. § 7 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení (ďalej len „Zákon“) k spracúvaniu Osobných údajov za účelom vykonávania marketingových činností (ako napr. tele-sales, tele-marketing, alebo direct mail, informovania o nových produktoch a službách, pozývania na odborné semináre, konferencie alebo veľtrhy, uskutočnenia prieskumu spokojností zákazníka, štatistické spracúvanie výsledkov týchto prieskumov a riadenie vzťahov so zákazníkom) na dobu 24 mesiacov. Po uplynutí tejto doby resp. po skončení účelu spracovávania budú osobné údaje zlikvidované. Po skončení účelu spracovávania je možné osobné údaje ďalej spracovávať len za podmienok ustanovených v § 13 odseku 3 Zákona.

Prajeme Vám príjemné a ničím nerušené nakupovanie v obchode Autodesign.

Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Košický kraj
Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65  Košice 1 
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 055/622 07 81
fax č. 055/622 45 47

 

Tím Autodesign