Recenzie | Multimédiá | AUDIOVOX LCM7069 NP

AUDIOVOX LCM7069 NP

11.08.2011
AUDIOVOX LCM7069 NP

Menšieho brata s 5,8" obrazovkou sme mali možnosť otestovať pred rokom, pričom od tej doby ceny...

Menšieho brata s 5,8" obrazovkou sme mali možnosť otestovať pred rokom, pričom od tej doby ceny čiastočne klesli. K dispozícii máte len čierne prevedenie, ale príslušenstvo tvorí diaľkový ovládač a tuhý rámček so širokým lícnym rámom. Jeho nevýhodou je, že má väčšiu výšku ako je štandard kvôli možnosti dokúpenia IR čidla a chýba mu drážka na lepšie prichytenie kože resp. látky pri osádzaní do opierky.

Tento hendykep odpadá ak použijete dištančný rámik, čím sa vám zníži aj montážna hĺbka o cca I cm. Príslušenstvom je black box o rozmeroch I08x78x28 mm ponúkajúci 2 AV vstupy a I AV výstup na RCA konektoroch.

Pri osádzaní cez opierkové trubky budete musieť odpájkovať konektor zo strany monitora a následne ho zložiť. Na zeleno podsvietené kvalitné mikrospínače s tvrdým chodom zabezpečia najjednoduchšie ovládanie za akýchkoľvek podmienok. Výbava posky-tuje možnosť plynulého nastavenia farby, jasu, podsvietenia (len skoko- vo on/off) a formátu obrazu. Po doplnení IR čidla si môžete prikúpiť infra slúchadlá a môžete pohodlne ovládať aj firemné IDIN DVD-čko.

Obraz

Testovacie DVD odhalilo rezervy v podaní bielej, či o niečo horšiu šírku prenášaného pásma voči Alpine, avšak pri pozeraní filmu som bol maximálne spokojný. Obraz bol relatívne ostrý a nerušil ani raster monitora, čo ho zaradilo na 2 miesto v teste. Pozorovací uhol do strán bol veľmi dobrý, pričom v horizontzálnej línii dominoval uhol pri pohľade zospodu čo rozhodne urobí radosť deťom či osobám nižšieho vzrastu (na rozdiel od Alpine ktorý mal lepší pozorovací uhol z vrchu).

Prevzané z časopisu auto-hifi 4/2006