Recenzie | Multimédiá | BLITZ BZ7HM

BLITZ BZ7HM

11.08.2011
BLITZ BZ7HM

Tak tento kus bol po dizajnovej aj technologickej stránke rozhodne o generáciu pozadu voči konkurencii....

Tak tento kus bol po dizajnovej aj technologickej stránke rozhodne o generáciu pozadu voči konkurencii. Hranatý dizajn s rezervami v do-pasovaní jednotlivých dielov, nehovoriac o tom, že do montážneho rámčeka ste ho museli natlačiť hrubou silou, boli prvou predzvesťou problémov. Na druhej strane ako jediný ponúka 2 rozdielne rámčeky, konzolu na osadenie na prístrojovku a opierkový držiak pomocou ktorého je ho schopný namontovať každý laik (aj keď z estetického hľadiska to neodporúčam).

Montáž zjednoduší absencia black boxu a tak stačí pripojiť napájanie a vybrať si jeden z 2 cinchov určených pre obraz. Menu ponúka nastavenie jasu, kontrastu, farieb či odtieňa a poteší aj možnosť invertovať obraz. Vstavané tlačidlá sú však príliš zapustené a s tvrdým chodom čo je za jazdy nemožné ovládať a tak vám príde vhod kartový diaľkový ovládač, ktorý je rozhodne najvydarenejším dielom celej sady. Možnosť pripojenia IR slúchadiel v tomto prípade nehrozí.

Obraz

Obrazovo patrí na chvost testu, pretože bol najslabší ako v šírke prenášaného pásma, tak v podaní bielej a čiernej. Továrenské nastavenie jasu a ostrosti sa blíži k maximu, ale ako som zistil je to nutnosť, pretože celý obraz je značne temný a aj pixle sú najviac citeľné. Tmavé scény nie sú jeho silnou stránkou, pretože je obraz bez kresby, čo budete cítiť hlavne za silného svetla. Sledovanosť vo vertikálnom smere je priemerná, ale v horizontálnom je biedna, takže ho budete musieť namontovať tak, aby bol čo najkolmejšie voči osi sledovania.

Prevzané z časopisu

auto-hifi 4/2006