Recenzie | Multimédiá | Pioneer AVH-P5000DVD

Pioneer AVH-P5000DVD

11.08.2011
Pioneer AVH-P5000DVD

Táto firma je známym hráčom na poli AV centrál, a získala si už patričnú popularitu. Päťtisícka...

Táto firma je známym hráčom na poli AV centrál, a získala si už patričnú popularitu. Päťtisícka rozhodne nevybočuje z rady úspešných a dobrých AV centrál. Moderný dizajn, veľmi príjemné grafické prostredie a intuitívne ovládanie Vás privítajú po vyklopení dotykovej obrazovky. Táto firma je známym hráčom na poli AV centrál, a získala si už patričnú popularitu. Päťtisícka rozhodne nevybočuje z rady úspešných a dobrých AV centrál. Moderný dizajn, veľmi príjemné grafické prostredie a intuitívne ovládanie Vás privítajú po vyklopení dotykovej obrazovky.

Samotná elektronika už fyzicky prerástla rozmery DIN-ovej šachty, a tak tuner je už v malom externom module. Prehrávanie opäť takmer všetkých formátov, zo skomprimovaných audio je to MP3, WMA AAC a z oblasti video je to DivX. Zabudovaný je zvukový dekodér pre viac kanálový zvuk Dolby Pro Logic II a Dolby Digital. Prenosné pamäťové nosiče zapojíte cez USB konektor.

Bohaté nastavenie zvukových korekcií je u Pioneeru štandardom, základný výbava je však už chudobnejšia, pretože dokúpiť treba ako Bluetooth modul tak aj diaľkové ovládanie (!!).V tejto cene už jednoznačne malo byť pribalené. Ďalšie rozšírenie je možné o TV modul, digitálny signálový procesor či multi prehrávač diskov. Ak uvažujete o rozsiahlej audio inštalácii s optickým rozvodom, tak tento prístroj Vám rovno ponúkne výstup na optiku. Ochrana proti odcudzeniu je riešená odnímateľnou spodnou časťou panela.

Ovládanie a funkčnosť

Už spomenuté intuitívne ovládanie spríjemňuje nastavenie či aktiváciu ľubovoľného vstupu. Podsvietenie sa dá farebne doladiť v niekoľkých farebných odtieňoch k palubovke. Zvukovo sa tento model prezentuje cez štvoricu MOSFET koncových stupňov a deklarovanom výkone 50 W x 4, čo je v manuáli a v praxi pretavené do trvalých 22 W x 4 (THD 5 %). Zvuk je tak ako u ostatných modelov tejto značky veľmi dynamický, počúvateľný a rozhodne zaujme svojim podaním. Škoda len neúplnej výbavy, ktorá odoberá zopár bodov v konečnom hodnotení inak veľmi kvalitného.

Cena: 29 900 Sk/995,49 €

Autor: Dušan Demovič Zdroj: AT magazín 10/2008